Mixed Ma Femme Est Une Putain / My Wife Is A Whore (2015) HD

hosmY

Member
Ma Femme Est Une Putain / My Wife Is A Whore (2015) HD



Country: France
Genre: All Sex, Anal, Oral, Big Tits, Teens, Orgy
Director: Liselle Bailey
Studio: Marc Dorcel
Language: French

Cast: Tarra White, Leyla Morgan

Description:
Tarra may be a married woman, she leads a daily sexual life totally unbridled. Totally insatiable when it comes to sex, Tarra can not be satisfied with one man.Il need more, always more! From her office colleagues to local garage owners to her stepdaughter's friends, Tarra never stops using her sex appeal and incredible forms to seduce all males crossing her path.
Her husband did not manage to fill it this morning, Tarra decided to set his sights on his colleague, the handsome Juan. This Spanish stallion will not resist his advances for a long time and will offer him a wild sodomy in the room of the photocopier.

Tarra a beau être une femme mariée, elle mène quotidiennement une vie sexuelle totalement débridée. Totalement insatiable dès qu'il s'agit de sexe, Tarra ne peut se contenter d'un seul homme.Il lui en faut plus, toujours plus! De ses collègues de bureau aux garagistes du coin en passant par les amis de sa belle-fille, Tarra n'a de cesse d'utiliser son sex-appeal et ses formes incroyables pour séduire tous les mâles croisant son chemin.
Son mari n'étant pas parvenu à la combler ce matin, Tarra a décidé de jeter son dévolu sur son collègue, le beau Juan. Cet étalon espagnol ne résistera pas longtemps à ses avances et lui offrira une sodomie sauvage dans la salle de la photocopieuse.

File Size : 2652.46 MB
Resolution : 1920x1080
Duration : 01:29:28



Download:
https://k2s.cc/file/4f3155b2dbce1/Ma_Femme_Est_Une_Putain.mp4
 
Last edited by a moderator:
Top